نمایه نویسندگان

آ

  • آقاجانی، سیف اله اثربخشی بازی‌درمانی شناختی رفتاری بر بهبود توجه و برنامه‌ریزی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 16-29]
  • آهنگری، سعیده بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 51-61]
  • آهنگرقربانی، زهره فراتحلیل اثربخشی آموزش خانواده جهت تغییر رفتار کودکان دارای اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 30-42]

ا

  • احمدی، شیرین نقش هویت اجتماعی و هوش اجتماعی در پیش بینی گرایش دانش آموزان به رفتارهای پرخطر [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 98-107]
  • احمدی، شیرین مدل یابی علی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس هوش شخصی با میانجیگری جهت‌گیری مذهبی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 142-152]
  • احمدیان، حمزه اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره‌ی دوم متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-116]
  • ارشادی فرد، سولماز بررسی پایایی و روایی سیاهه فرسودگی در مدرسه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 111-119]
  • ارشدی، سارا مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی کنترل مهاری، تحریک الکتریکی مغز و ترکیب توانبخشی کنترل مهاری و تحریک الکتریکی مغز بر کارکردهای اجرایی (بازداری رفتاری‌و انعطاف-پذیری شناختی) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 6-27]
  • اسدی، سید امیرمسعود بررسی نقش اجتناب تجربی، فشار اجتماعی و تنظیم هیجانی در پیش‌بینی اختلال بازی‌های اینترنتی در دانش‌آموزان نوجوان شهر اردبیل [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 6-15]
  • اسدی، سید محمد رضا بررسی نقش اجتناب تجربی، فشار اجتماعی و تنظیم هیجانی در پیش‌بینی اختلال بازی‌های اینترنتی در دانش‌آموزان نوجوان شهر اردبیل [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 6-15]
  • امانی، المیرا مقایسه‌ی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر نشاط ذهنی دانش‌آموزان دختر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 6-16]
  • ایمانزاده، مسعود بررسی رابطه بین اخلاق حرفه‌ای و اشتیاق شغلی با نقش میانجی خودکارآمدی و توانمند‌سازی روانشناختی در معلمان ورزش [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 92-105]
  • امیرحسینی، سید احسان بررسی رابطه بین اخلاق حرفه‌ای و اشتیاق شغلی با نقش میانجی خودکارآمدی و توانمند‌سازی روانشناختی در معلمان ورزش [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 92-105]
  • امینی، زهرا طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن) آموزشی برای مدیران مدارس [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 28-41]
  • امینی، ناصر مداخله‌ای در تکانشگری و خودکنترلی نوجوانان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلال گرانه: اثربخشی و کارآمدی طرحواره درمانی ذهنیت مدار و آموزش کنترل تکانه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 21-38]
  • انتصار فومنی، غلامحسین پیش بینی اهمالکاری بر اساس سبک های اسناد و سرسختی روان شناختی با میانجیگری خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دوره دوم [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 72-85]

ب

  • بحری، مهناز نقش سرمایه‌های رشدی بر امید تحصیلی و مشغولیت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 43-56]
  • بدری گرگری، رحیم رابطه بهزیستی روان شناختی و سرزندگی تحصیلی با ادراک دانش آموزان از محیط کلاس [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 117-131]
  • بدری گرگری، رحیم نقش عملکرد خانواده و جو روانی اجتماعی کلاس در پیش‌بینی شفقت به خود نوجوانان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 57-68]
  • بیرامی، منصور مقایسه‌ی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر نشاط ذهنی دانش‌آموزان دختر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 6-16]
  • برزگران، رقیه اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 130-141]
  • بشرپور، سجاد الگوی روابط ساختاری انسجام/سازش‌یافتگی خانواده، خودپنداره تحصیلی و مقبولیت اجتماعی با سازگاری با مدرسه: نقش میانجی اشتیاق تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 6-20]
  • بهمن آبادی، سمیه ویژگی‌های روا‌‌ن‌سنجی پرسشنامه بهزیستی تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 108-121]

پ

  • پیرا، حسین مقایسه نظریه ذهن و همدلی عاطفی در دانش‌آموزان با پرخاشگری ارتباطی و آشکار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 17-29]
  • پیرانی، ذبیح هم‌سنجی اثربخشی آموزش خود دلسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر سرمایه‌روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 96-110]
  • پیرانی، ذبیح طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن) آموزشی برای مدیران مدارس [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 28-41]
  • پشنگیان، نیلا مداخله‌ای در تکانشگری و خودکنترلی نوجوانان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلال گرانه: اثربخشی و کارآمدی طرحواره درمانی ذهنیت مدار و آموزش کنترل تکانه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 21-38]
  • پولادی ریشهری، علی مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 122-138]

ت

  • تقی پور، بهزاد اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 130-141]
  • تقی زاده هیر، سارا اثربخشی بازی‌درمانی شناختی رفتاری بر بهبود توجه و برنامه‌ریزی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 16-29]
  • تقوایی، داود طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن) آموزشی برای مدیران مدارس [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 28-41]

ث

  • ثابت، سمیرا پیش‌بینی قلدری سنتی و سایبری براساس سبک‌های هویت و بلوغ عاطفی در نوجوانان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 30-42]

ج

  • جاوید، مجید بررسی رابطه بین اخلاق حرفه‌ای و اشتیاق شغلی با نقش میانجی خودکارآمدی و توانمند‌سازی روانشناختی در معلمان ورزش [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 92-105]
  • جدیدی، هوشنگ اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره‌ی دوم متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-116]
  • جعفری هرندی، رضا پیش‌بینی عملکرد تحصیلی بر اساس مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی و پذیرش اجتماعی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 42-56]
  • جناآبادی، حسین نقش سرمایه‌های رشدی بر امید تحصیلی و مشغولیت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 43-56]
  • جوکار، سجاد اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 130-141]

چ

  • چناری، سمیرا نقش عملکرد خانواده و جو روانی اجتماعی کلاس در پیش‌بینی شفقت به خود نوجوانان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 57-68]

ح

  • حاج حسینی، منصوره اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 92-104]
  • حاجلو، نادر فراتحلیل اثربخشی آموزش خانواده جهت تغییر رفتار کودکان دارای اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 30-42]
  • حجازی، مسعود پیش بینی اهمالکاری بر اساس سبک های اسناد و سرسختی روان شناختی با میانجیگری خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دوره دوم [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 72-85]
  • حیدری، حسن مدل‌یابی تاثیر خودارزیابی بر پیشرفت درس ریاضی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با میانجیگری خودتنظیمی و خودکارآمدی ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 62-70]
  • حیدری، فاضله الگوی روابط ساختاری انسجام/سازش‌یافتگی خانواده، خودپنداره تحصیلی و مقبولیت اجتماعی با سازگاری با مدرسه: نقش میانجی اشتیاق تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 6-20]
  • حیدری نسب، لیلا رابطه سبک‌های دلبستگی ناایمن با انگاره‌پردازی خودکشی: بررسی نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان در نمونه‌ای از دانش‌آموزان ایرانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-55]
  • حسین پور، زهرا تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر خودکارآمدی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-50]

خ

  • خیاطان، فلور پیش‌بینی قلدری سنتی و سایبری براساس سبک‌های هویت و بلوغ عاطفی در نوجوانان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 30-42]
  • خسروجاوید، مهناز تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر خودکارآمدی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-50]
  • خوش سرور، سحر اثربخشی بازی‌درمانی شناختی رفتاری بر بهبود توجه و برنامه‌ریزی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 16-29]

د

  • داوودی، حسین مدل‌یابی تاثیر خودارزیابی بر پیشرفت درس ریاضی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با میانجیگری خودتنظیمی و خودکارآمدی ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 62-70]
  • دیره، عزت مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 122-138]
  • دهقانی، ماهرخ بررسی رابطه خوش بینی تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در مدرسه با کمک طلبی تحصیلی دانش آموزان ورزشکار [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 69-79]
  • دیوبند، افشین الگوی علی نقش میانجی خلاقیت در تأثیر سبک های فرزند پروری بر پیشرفت تحصیلی و همنوایی تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 106-118]

ر

  • رحیمی، سعید اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 130-141]
  • رفیعی نیا، پروین مقایسه سوگیری توجه و بازداری شناختی در بین دانش آموزان نوجوان سیگاری و غیر سیگاری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 119-129]
  • رنجبر محمدی، رویا بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 51-61]

ز

  • زارع، اعظم مدل‌یابی تاثیر خودارزیابی بر پیشرفت درس ریاضی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با میانجیگری خودتنظیمی و خودکارآمدی ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 62-70]
  • زاهدی، حمید مقایسۀ اثر یک دوره تمرین بینایی ورزشی و اسپارک بر پیشرفت تحصیلی و عملکرد شناختی دانش‌آموزان دختر دارای اضافه‌وزن [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 80-91]
  • زردی، بهمن بررسی پایایی و روایی سیاهه فرسودگی در مدرسه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 111-119]
  • زنگنه، فیروزه هم‌سنجی اثربخشی آموزش خود دلسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر سرمایه‌روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 96-110]

س

  • سپهری نسب، زهرا فراتحلیل اثربخشی آموزش خانواده جهت تغییر رفتار کودکان دارای اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 30-42]
  • سپهوند، تورج مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی کنترل مهاری، تحریک الکتریکی مغز و ترکیب توانبخشی کنترل مهاری و تحریک الکتریکی مغز بر کارکردهای اجرایی (بازداری رفتاری‌و انعطاف-پذیری شناختی) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 6-27]
  • سجادپور، سید حامد رابطه سبک‌های دلبستگی ناایمن با انگاره‌پردازی خودکشی: بررسی نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان در نمونه‌ای از دانش‌آموزان ایرانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-55]
  • سرگزی، فاطمه بررسی نقش اجتناب تجربی، فشار اجتماعی و تنظیم هیجانی در پیش‌بینی اختلال بازی‌های اینترنتی در دانش‌آموزان نوجوان شهر اردبیل [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 6-15]
  • سعیدی، مهناز بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 51-61]

ش

  • شیبانی، حسین اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 56-67]
  • شیرافکن اجیرلو، سمیه بررسی ارتباط هوش معنوی، شیوه فرزندپروری والدین و رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه مشگین شهر [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 71-82]
  • شعیری، محمد رضا رابطه سبک‌های دلبستگی ناایمن با انگاره‌پردازی خودکشی: بررسی نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان در نمونه‌ای از دانش‌آموزان ایرانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-55]
  • شمشیری، محمود بررسی ارتباط هوش معنوی، شیوه فرزندپروری والدین و رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه مشگین شهر [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 71-82]

ص

  • صادقی، لیلا پیش‌بینی رفتار قلدری دانش‌آموزان بر اساس صفات تاریک شخصیت و چشم‌انداز زمان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 57-71]
  • صالحی سرشت، فاطمه پیش‌بینی عملکرد تحصیلی بر اساس مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی و پذیرش اجتماعی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 42-56]
  • صفاری فرد، راضیه راهبرد درمان راه‌حل مدار بر اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 80-91]
  • صلح‌جو، هانیه اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 130-141]

ط

  • طاهر، محبوبه مقایسه نظریه ذهن و همدلی عاطفی در دانش‌آموزان با پرخاشگری ارتباطی و آشکار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 17-29]
  • طباطبایی، سید موسی مقایسه سوگیری توجه و بازداری شناختی در بین دانش آموزان نوجوان سیگاری و غیر سیگاری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 119-129]
  • طباطبایی جبلی، زهرا ویژگی‌های روا‌‌ن‌سنجی پرسشنامه بهزیستی تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 108-121]

ع

  • عباسی، مسلم مداخله‌ای در تکانشگری و خودکنترلی نوجوانان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلال گرانه: اثربخشی و کارآمدی طرحواره درمانی ذهنیت مدار و آموزش کنترل تکانه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 21-38]
  • عبدالعلی زاده، یوسف ﺷﯿﻮع اختلال وﺳﻮاس ﻓﮑﺮی- ﻋﻤﻠﯽ در بین معلمان و ﻣﯿﺰان ﻫﻢ اﺑﺘﻼﯾﯽ آن ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ ﻋﻼﯾﻢ روان ﭘﺰشکی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 83-95]
  • عزیزی نژاد، بهاره الگوی علی نقش میانجی خلاقیت در تأثیر سبک های فرزند پروری بر پیشرفت تحصیلی و همنوایی تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 106-118]
  • عسگری، محمد مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی کنترل مهاری، تحریک الکتریکی مغز و ترکیب توانبخشی کنترل مهاری و تحریک الکتریکی مغز بر کارکردهای اجرایی (بازداری رفتاری‌و انعطاف-پذیری شناختی) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 6-27]
  • عصاره، نسرین هم‌سنجی اثربخشی آموزش خود دلسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر سرمایه‌روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 96-110]
  • علی خانی، مصطفی ویژگی‌های روا‌‌ن‌سنجی پرسشنامه بهزیستی تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 108-121]
  • علیزاده فرد، سوسن پیش‌بینی رفتار قلدری دانش‌آموزان بر اساس صفات تاریک شخصیت و چشم‌انداز زمان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 57-71]
  • عینی، ساناز اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر تعلل ورزی تصمیم گیری و خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 68-79]
  • عینی، ساناز بررسی پایایی و روایی سیاهه فرسودگی در مدرسه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 111-119]

غ

  • غفاری نوران، عذرا مقایسه‌ی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر نشاط ذهنی دانش‌آموزان دختر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 6-16]
  • غلامعلی لواسانی، مسعود اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 92-104]
  • غلامی فشارکی، محمد رابطه سبک‌های دلبستگی ناایمن با انگاره‌پردازی خودکشی: بررسی نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان در نمونه‌ای از دانش‌آموزان ایرانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-55]

ف

  • فرخی، نورعلی ویژگی‌های روا‌‌ن‌سنجی پرسشنامه بهزیستی تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 108-121]

ق

  • قاسمی نژاد، محمدعلی بررسی نقش اجتناب تجربی، فشار اجتماعی و تنظیم هیجانی در پیش‌بینی اختلال بازی‌های اینترنتی در دانش‌آموزان نوجوان شهر اردبیل [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 6-15]

ک

  • کاتورانی، آرام رابطه بهزیستی روان شناختی و سرزندگی تحصیلی با ادراک دانش آموزان از محیط کلاس [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 117-131]
  • کاظمی، رضا ﺷﯿﻮع اختلال وﺳﻮاس ﻓﮑﺮی- ﻋﻤﻠﯽ در بین معلمان و ﻣﯿﺰان ﻫﻢ اﺑﺘﻼﯾﯽ آن ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ ﻋﻼﯾﻢ روان ﭘﺰشکی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 83-95]
  • کافی، موسی تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر خودکارآمدی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-50]
  • کیخسروانی، مولود مداخله‌ای در تکانشگری و خودکنترلی نوجوانان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلال گرانه: اثربخشی و کارآمدی طرحواره درمانی ذهنیت مدار و آموزش کنترل تکانه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 21-38]
  • کیخسروانی، مولود مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 122-138]
  • کرمی مقدم، پری پیش بینی اهمالکاری بر اساس سبک های اسناد و سرسختی روان شناختی با میانجیگری خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دوره دوم [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 72-85]
  • کشاورز افشار، حسین راهبرد درمان راه‌حل مدار بر اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 80-91]

گ

  • گودرزی، صمد بررسی رابطه بین اخلاق حرفه‌ای و اشتیاق شغلی با نقش میانجی خودکارآمدی و توانمند‌سازی روانشناختی در معلمان ورزش [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 92-105]
  • گودرزی، محمود بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی موفق، باورهای معرفت‌شناختی، نیازهای اساسی روانشناختی با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 86-97]

م

  • محمدی، رحیم اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 130-141]
  • محمودیان، حسن ویژگی‌های روا‌‌ن‌سنجی پرسشنامه بهزیستی تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 108-121]
  • مرادی، امید بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی موفق، باورهای معرفت‌شناختی، نیازهای اساسی روانشناختی با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 86-97]
  • مرادی، جیران بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی موفق، باورهای معرفت‌شناختی، نیازهای اساسی روانشناختی با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 86-97]
  • مرندی زاده شیروان، نوازش مقایسه سوگیری توجه و بازداری شناختی در بین دانش آموزان نوجوان سیگاری و غیر سیگاری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 119-129]
  • معصوم زاده، سمیرا اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 92-104]
  • معینی کیا، مهدی مدل‌یابی تاثیر خودارزیابی بر پیشرفت درس ریاضی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با میانجیگری خودتنظیمی و خودکارآمدی ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 62-70]
  • میکاییلی، نیلوفر اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 56-67]
  • میکائیلی، نیلوفر نقش هویت اجتماعی و هوش اجتماعی در پیش بینی گرایش دانش آموزان به رفتارهای پرخطر [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 98-107]
  • موسی زاده، توکل ﺷﯿﻮع اختلال وﺳﻮاس ﻓﮑﺮی- ﻋﻤﻠﯽ در بین معلمان و ﻣﯿﺰان ﻫﻢ اﺑﺘﻼﯾﯽ آن ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ ﻋﻼﯾﻢ روان ﭘﺰشکی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 83-95]
  • مولائی، بهنام بررسی ارتباط هوش معنوی، شیوه فرزندپروری والدین و رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه مشگین شهر [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 71-82]

ن

  • نریمانی، آذین مدل یابی علی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس هوش شخصی با میانجیگری جهت‌گیری مذهبی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 142-152]
  • نریمانی، محمد اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 56-67]
  • نریمانی، محمد مقایسه‌ی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر نشاط ذهنی دانش‌آموزان دختر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 6-16]
  • نریمانی، محمد ﺷﯿﻮع اختلال وﺳﻮاس ﻓﮑﺮی- ﻋﻤﻠﯽ در بین معلمان و ﻣﯿﺰان ﻫﻢ اﺑﺘﻼﯾﯽ آن ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ ﻋﻼﯾﻢ روان ﭘﺰشکی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 83-95]
  • نریمانی، محمد مدل یابی علی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس هوش شخصی با میانجیگری جهت‌گیری مذهبی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 142-152]
  • نظری بولانی، گوهر اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره‌ی دوم متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-116]
  • نعمتی، شهروز رابطه بهزیستی روان شناختی و سرزندگی تحصیلی با ادراک دانش آموزان از محیط کلاس [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 117-131]
  • نیکبخت، نغمه مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 122-138]
  • نوایی، گلاره راهبرد درمان راه‌حل مدار بر اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 80-91]
  • نوکنی، مصطفی مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی کنترل مهاری، تحریک الکتریکی مغز و ترکیب توانبخشی کنترل مهاری و تحریک الکتریکی مغز بر کارکردهای اجرایی (بازداری رفتاری‌و انعطاف-پذیری شناختی) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 6-27]

ه

  • هاشمی، تورج مقایسه‌ی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر نشاط ذهنی دانش‌آموزان دختر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 6-16]
  • هاشمی، زهره اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر تعلل ورزی تصمیم گیری و خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 68-79]
  • هاشمی، زهره بررسی پایایی و روایی سیاهه فرسودگی در مدرسه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 111-119]
  • هدایت، سعیده فراتحلیل اثربخشی آموزش خانواده جهت تغییر رفتار کودکان دارای اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 30-42]

ی

  • یاراحمدی، یحیی اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره‌ی دوم متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-116]
  • یاراحمدی، یحیی بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی موفق، باورهای معرفت‌شناختی، نیازهای اساسی روانشناختی با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 86-97]
  • یزدی، بهاره مقایسۀ اثر یک دوره تمرین بینایی ورزشی و اسپارک بر پیشرفت تحصیلی و عملکرد شناختی دانش‌آموزان دختر دارای اضافه‌وزن [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 80-91]